BMWKraftur spjallborðhttps://www.bmwkraftur.is/spjall/
https://www.bmwkraftur.is/spjall/viewtopic.php?f=16&t=13903
Twincam wrote:hahahahahahaha... myndin af honum er samt LANGBEST!